Tjusiga Bilder
Jag hade tänkt att fota mina skor, pallade dock inte att fota så sattsigt så här är de ;) haha!

ganska faild, svårt att fota sina fötter liksom ;)

haha asså jag döör. jag är ju sämst ^^

Ganska hög klack va?? :O fan jag kommer inte kunna gå i dem.... jupp jag har höga fotvalv..

trillade just från min pose när jag skulle ta ;) eehm orkade inte ta om - igen!! haha ser ju gymt fult ut
men man ser ju skorna ;)

eeh jaa ;) haha!

gillar att man ser märket under skon ;) döör av awsomnesse!

put your feets up!!! eller något....

Kram på er!
Audrey

slå klackarna i taket ;) (eller nått)

Malin

Åååh, vad kul med klackskor! haha, jag skulle aldrig klara att gå i dem, men jättekul iallafall! :D De är ju jättesnygga oxå! :D

Jag vill ha dina naglar...! haha, de var med på första bilden, så långa, jag vill ha långa naglar :P hahaha

Kraam

Adina

Haha, svårt att gå i dem!;P Jag klarar aldrig sådant!

Filippa Ribbing

Snygga! Vilken färg har du på din klänning? :)

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress