Sleep sweet and dream about ME



Har gjort denna, ska kanske ha den som header på min andra blogg, men jag vet inte :)
god natt iaf

Kram ME

Andrea (TaylorSwiftSweden)

sv;

hej! ja, det är jag som har gjort den, tack :)

jag vet inte riktigt hur jag ska kunna berätta hur jag gör headers, men jag använder mig av photoshop där jag använder olika former, bilder och penslar, och prövar mig fram helt enkelt. Det krävs träning till att bli bra på photoshop, och jag har bara haft det i cirka två månader så jag tycker jag själv inte gör fina än. hoppas detta hjälpte lite iaf, kramar<3

Andrea (TaylorSwiftSweden)

sv;

det finns inte på datan, utan det kostar upp mot 1000 kr att köpa det (fick det i födelsedagspresent som köptes på mediamarkt)^.^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress