Balen 2011
Varning för mycket bilder! haha!


mamma fixade håret, lösögonfransarna pajade så fick skippa dem, men det blev ju ganska bra ändå...

haha minen för att mamma just körde in en hårnål i huvudet på mig ^^

kiss and tell...

kussarna väntade på oss...

och medans de väntade spanade de in de andra klasserna... detta är 9C tex

9C var också väldigt fina...

9A var färggranna...

pojkarna från vår klass, stiligt 9D!!!!

Här kommer vi i en hummer, wihooo

fina flickor

här är vi :D

åååh man kände sig som en kändis, blixtrarna smattrade helt hysteriskt....

haha mitt leende är fult, men äkta så det är ju iaf bra ^^

här är jag i min ballerina klänning, haha!

haha smile to the cameras....!

Nu kommer våra vänner så vi fick flytta på oss....

Angelicas klänning var to die for! Underbar!

Glada flickor från 9D!

9D har bra smak, vår klass hade i genomsnitt finast klänningar, tycker iaf jag!

Kajsa och Zoo posar

Fina 9D, älskar er!

såhäääär fina!!!

Posar med mamma och pappa

Ogge följde med också

Fina Audrey i sin midnattsblåa klänning!

vi 3, min klännings rygg.... dööör

Närbild på mig

Audrey... har en mygga på magen :O

Jag kramar Angelica, som btw blev balens drottning senare på kvällen. (jag röstade på henne!!!!) :D

Vi har någon tävling vid borden

Audrey och Marcus är mina bordsgrannar

Prinsessan Kajsa hugger in på sin efterrätt

Vi fjortisposar med några killar från klassen

Kajsas coola haldsband

Folk minglar efter maten

Fina flickor från klassen

Sedan började discot, efter valsen då

Haha blyga killar som inte vill dansa

Det blev någon slags efterfest hoss Annie

Snygga flickor

haha taggade??

Vid 3 någong gång drog sig vi hemåt, haha galet trötta

haha jeps!

Såhär såg jag ut efter att äntligen fått ut min bulle, vid nästan halv 4 på morgonen....

haha jaa som ni ser så hade vi det superkul! Och tack till Anki, Mamma, Pappa och Kussarna som ställde
upp för mig,uppskattar det! Tack!

Kram
Malin

ÅÅååh du var jättefin! Alla var jättefina! :D Ni verkar ha haft jättekul! :D

haha, längtar tills vi har bal! :P

Kramkram

Audrey

gud vad jag drömde hysteriskt om denna kväll i natt! vet inte längre vad som hänt o inte hänt :O

Adina

Åh, jag bara älskar ditt hår!!!;P Din mamma måste vara duktig på frisyrer:)

Och Audreys och Angelicas klänningar var suuuperfiinaa!! Haha, det är vad jag tittar på; hur allas klänningar ser ut xD

Ni verkar ha haft det kul!:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress