Thank You Puberty - Del 2
 
 Så näst ut i min lilla arkivgrävning blir min fina kusin Tilda. Tilda och jag har hängt ihop sen vi var typ 6-7 år. Och idag är hon en av mina absolut bästa vänner! Vi har så fruktansvärt mycket minnen tillsammans och jag har tusentals bilder på oss haha. Så here you go; Matilda Östermans revolution!
 
 
Haha vi måste vara runt 7-8 år här!
11 år (2008) och hemma i vårat gamla hus.
Gullig haha

Vi hängde alltid i vårt hemma gym, inte för att vi precis tränade... vi lekte idol här hahaha
Sleepover 2009 haha.
    
2008-2009, Tilda du älskade din webcam for sure!
Våren 2010, en solstråle i mitt vardagsrum haha
Hahaha sommaren 2010! Och Ed Hardy var mycket populärt i Tildas garderob.
Tilda och Moa på mitt landställe.
Tilda fyller 14!
Vi har ett Bithday photoshoot på Tildas landställe.
Tildas öga 2010 (tror inte det har förändrats så mycket haha)
hahaha
Tildas landställe med Elin & Filippa.
Vi sitter i solnedgången och läser Pretty Little Liars böckerna sommaren 2010
 
Plockar körsbär.
Mumma.
I ett träd
Jag fyller 15 och har tjejkväll med bästa.
Sleepover hösten 2010
hahahaha
Thailand vintern 2011!
 
Påväg till elefantsafari!
Sommaren 2012
Vi gick vilse när vi skulle hem och vandrade runt i typ en timme helt vilsna... jag bor 250 m från lekparken...
Så himla söt sommaren 2012 på Tildas landställe.
Det här var en så himla bra dag!
Hon kan se ut sådär också.
Vi skulle forma ett hjärta med händerna men det gick ju som ni ser inte så bra.... hahahahaha
määäh
 Norröra asså, barndoms minnen!
Leker typ Baywatch. haha nä men shit som vi har lekt runt Tildas brygga när vi var små, vi var alltid coola surfartjejer och vann över killarna och så blev attackerade av hajar och grejer haha!
FUCK AINA, eller nått. Kussarna
Att ro ut med båten och sitta och prata är TRADITION! 
 
Gymnast har du också varit! Tagen 2012
hahaha OH NO YOU DIDN'T
 
 
Julbak 2013.
 
förjävla snygg!
 
 
Till och med min hästochbarbieälskande lilla kusin växte upp (okej 11 månader yngre) Fast tycker du var sötare med dina Ed Hardy tröjor och två slarviga toffsar haha. Nej, men att vi skulle vara så nära vänner i över 10 år trodde jag aldrig den dagen på studsmattan som Mickan sa "Ska inte ni bli bästa vänner?" Och så bestämde vi att vi skulle vara det, puss på dig Yada!
 
 
 
xx
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress