World
 
 
 
 
Nu när det snart dags för mig att resa igen så blir man så taggad och glad för att kunna få möjligheten att skapa nya minnen på ett nytt ställe som man aldrig varit på förut. Tänkte att det skulle vara lite kul ifall man gjorde en karta och markerat vart jag varit förut. Så de röda prickarna har jag redan besökt, de lila prickarna är vart jag kommer vara nästa vecka och så är de gula prickarna de ställen jag allra helst vill åka till. ( de gula syns fett dåligt pga. blogg.se's dåliga bildkvalité)
 
 
Röda; (hela Sverige typ) Norge, Finland,  England x2, Grekland x3, Turkiet, Danmark x20 (minst) Thailand x2, Indonesien, Kap Verde, Österrike, Schweiz, Tyskland x2, Lichtenstein, Italien, Förenade Arabemiraten.
 
Lila; Kanada, Holland
 
Gula; Kanada- Vancouver, Maldiverna, Island, Nya Zeeland, Australien, Frankrike, USA, Karibien.
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress