Calles födelsedag 7/6 2011
här kommer lite bilder ifrån min lillebrors födelsedag förra veckan :)


haha han langar värsta minen :D

lite blommor....

och lite kakor...

stolt 8åring :D

mormor var såklart närvarande vid firandet

med hennes lilla valp Salvia eller Sally som hon kallas. hon fick hennes av oss i 70 års present :)

pampig tårta som mamma skapat nån timme innan...

han blåste ut alla på en blåst, eller vad man säger :D

alla vet att jag gillar närbilder ^^

den var faktiskt god, säger jag som inte gillar tårtor :P men det var minimalt med grädde som till och med
jag kunde äta! haha hatar grädde...

avnjuter ett ballerina kex :P

haha men den var rolig att fota.....

aaaw världens finatse hund :')

aaw världens finaste lillebror :')

han har galet marinblå ögon, helt sjukt!!!

lilla Sally låg aldrig still så fick ingen osuddig bild -.-

läääh stekar posen nr 1 :D

avslutar med en busbild på Fletch :)


jaa det var min lillebrors födelsedag, snart kommer Zoo's middag och Cabarén och allt detta!!
Laddade upp dessa idag och igår kväll.... så därför är de sena...

Kramish
Anonym

Jag tycker att du och calle blir mer och mer lika! :) syskon e bara för underliga..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress