Lite England Shopping



mjukis shorts älskar dem, haha de är så jag.

Min rödluvan kofta (verkligen alla har kommenterat det när jag har den på mig..)

en söt sommarklänning

livet på klänningen



ett gulligt linne

myyyys tröjan LOVE IT



En asskön byxdress, älskar den!

Söt väst



Det var hippi tema på ett disco så då köpte jag denna, men den är söt så kommer kanske användas

Köpte MIN ÄLSKADE BODY MIST!!!!

Testade på en ny lukt också, men ingen slår min :P

Köpte 4 flaskor med balsams cocosnötsolja, men 2 är till mamma ;)

2 böcker, mycket nöjda med dem! Ska bara läsa ut boken jag läser just nu sen ska jag börja med dessa

skit fint halsband

matchande örhängen (jaa jag vet att man INTE ska bära dem tsm ^^) haha

Allt kom inte med men detta får räcka! :)

Kram Elle
lilla stickade alice

haha vi har typ samma kläder på oss idag! Du kan se mitt inlägg som jag skriver nu, det är också om det jag köpt :) fina saker btw!

Adina

Åhh, älskar din "rödluvan kofta"!!;P

Och det andra. fint! Haha, du shoppade en hel del^^

Johanna

Snygga shorts :)

I like din rödluvan kofta och din mjukiskofta.

Men allt annat var också fint ;)

frida

ÅÅåååå vad fina kläder! Och vad mycket annat fint du har köpt :D!

Johanna

Vart är den röda koftan ifrån? Skit fin :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress