Så fucking arg!!!

Jag blir så förbannad när folk inte fattar att man kan avsky sitt namn. "Nej det är juuu sååå fiiint" säger de, fuck of säger jag!!!!  Jag hatar mitt namn, låter som en gammal tant! Engelskt, fult, gammalt  jaa you name it!!!! Tänk om jag kanske tycker det är fult, får jag inte göra det då?? Sen så blir jag så arg när folk bara tror att invandrare bara kommer från Irak, Iran, Sudan osv, jag är en invandrare ändå så tror folk inte på det. "Neeej duuu ääär ingen invandrare gummaaaan, de är de där fattiga typerna som bor i små lägenheter i centrum" asså hör ni hur fel det låter????? Jag är ingen svenskmedborgare, men jag är halvt svensk på ett sätt. Min pappa är svensk då men ändå, jag ska flytta till England så fort jag tagit studenten och söka jobb. I sommar ska jag sommar jobba i en affär i London. Men jag har ju ändå samma rättigheter som alla andra är i sverige! Jag vet inte riktigt vart jag vill komma, är bara så fucking arg just nu!!!!!!!!!

Kärlek M


precis så arg är jag!!!

Elle

hmm bra och kloka tankar du delade med oss M! ;) love ya <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress