My Holiday
Hejsan!

Har varit ett tag sen sist tror jag. Lovet har spenderats med vänner och familj och ett London besök :) fick många fina saker i julklapp, men Prada väskan var det bästa tror jag, från Mormor och Morfar, hehe you can buy my love (a) Men nyår var nog årets höjdpunkt, den sista dagen också är inte det ironiskt?!



Så ser du att någon är ute och festar:

- Hårsprayskalufs istoppad i jackan för att håret inte ska bli förstört.
- Ett försök till en normal min.
- Handen gör någon konstig pose.
- Tjock vinterjacka ala. snöstorm mixat med "bara" ben.
- Alldeles för bruna strumpbyxor. (a)

Extra info. så ser du att kompisen är full också:
- Vart tog fokuset på kameran vägen?

Love from M
Elle

haha vem fota?? haha omg jag tror jag veeeet! ^^<33 Love ya sweetie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress