I Love you

Idag fyller min älskade Alle år! Stort Grattis to him! Jag hade bakat en awsome tårta som ingen verkade uppskatta förutom födelsedagsbarnet själv då (a) Han fick pressents av oss på morgonen och hälften på kvällen. Mycket folk kom påkvällen så det var mysigt! Jag och älsklingen drog tidigt (11) för det är skola imorgon ju.

Måste bara säga att jag har världens sötaste kille, vi har varit tsm i 7 år och 5 månader på tisdag! Det började med att vi blev tsm med "Får jag chans på dig" i 2:an (Jazz 3:an då) sen dess har vi varit tsm. Vi var mest jättebra kompisar och gjorde inget som inte vanliga kompisar gör typ då. Det var i 6:an jag insåg att jag verkligen älskade honom♥  och det var ju praktiskt att vi redan var tsm då ;) En dag som gör att jag får tårar i ögonen när jag tänker på det var när jag skulle hem till honom för nån månad sen. Jag gick in i hans rum och han satt i sängen med sin älskade gitarr och började spela "Just the way you are" med Bruno Mars, fast det var i Jazz verisionen som är 100 ggr bättre! Galet vad jag grät! Han är så fin! Älskar dig älskling!

Kärlek M

When I compliment her
She wont believe me
And its so, its so
Sad to think she don't see what I see
But every time she asks me do I look okay
I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

Elle

OMG! asså jag dööööööör varje gång!!! Skulle jag inte kunna få låna honom i några dagar!!!?? Helt perfekta för varandra är ni! ååå så avis <3 <3 <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress