The other half of my soul

Tjenare!

Jag har inte bloggat för först så glömmde jag lösenordet och snälla lilla E svarade inte på mitt sms (a)
men sen så kom jag på det, men jag hade biologi läxfähör idag så var tvungen att plugga!

Så måste jag säga att jag har det lite struligt hemma just nu, mina föräldrar har pratat om att sepparera
och det är såklart jobbigt för oss alla. Men inget är bestämt ännu, och det är bara jag av mina syskon som vet om det så ville bara att ni som läser detta ska veta varför jag kanske är lite off ibland!

Pratade med älsklingen idag i mobilen och han sa många bra saker som fick mig att må bättre och såklart E!
Vad skulle jag göra utan dig? Du är som min andra hälft <3 tack för att du kommer med smarta och logiska tips!
och för att du alltid lyssnar på mina dumma argument!


Bilden är som kanske bekant E's men jag lånade den<3 jag älskar denna bild och den säger de ord som beskriver vad du betyder för mig!

M

Elle

naw <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress