Tjejkväll
hejhej

kommer några bilder från min fest eller vad man nu ska kalla det:P


kussen posar<3

goin' crazy!!

haha asså helt seriös eller? ^^ åå se mina nagler är korta! typ första gången på en evighet! :D





så himmla nice!

olala!!

snygga tjajer!

sötis!

lollo ME Kussen

fick fötterna till min armband!! så söta!

Du <3 Jag

presenter!! :D Rob boken är från USA :D



fint kort!

kort! <3


Presenter:

- Rob bok
- Bokmärke med Eclipse Bild
- Bok!
- Berlock
- nagellack
- ett fri kort dör att kasta vatten i fridas ansikte utan att hon blev arg ( det var det ända jag önskade mig)
- ett kolage
- halsband
- badsaker
- postrar

det var nog det, ska laga mat nu!!

Kram ME
Lo

Lovely night ;) <3

Andrea (TaylorSwiftSweden)

sv: har ingen aning hur man gör det! om du går in på www.designadinblogg.se så kan du säkert hitta det där. sidan har varit en stor hjälp till mig sida!

friida

Tjoho vi är tjejmaffian :D!!!

Malin

Hejhej!

hahah, skulle bara kolla när du fyllde år (det var typ första gången jag läste din blogg), och så såg jag att du hade fått en bok skriven av Sophie Kinsella. Då undrar jag vad den heter? :) haha jag har läst en av hennes böcker, den var bra :)

Kramkram :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress