Min Födelsedag 18/8
hejhej

nu kommer bilderna från min födelsedag:


på morgonen, jag vaknade runt halv 8 tror jag de kom vid halv 10-.-

hade tråkigt på morgonen när alla gick och la sig igen^^

lite av det jag fick :D

fick denna av mina söta vänner

innsidan, massa fula bilder på mig^^

hah och såklart en fin dikt <3

såklart ballonger!

denna stod bakom gardinern, visset inte att jag hade den^^

födelsedagsbarnet! haha typ enda bilden när jag inte ler muppat^^ kussen i bakrunden!
fick den blåa lång klänningen (syns inte så mycket men den fick jag)

vi hade fotografering!!^^

Love you all <3

mamma är grym på tårtor!! hah fick ett stort ljus som representerade 15 små^^

aaaa sååå snygga!! mamma har så bra smak när det gäller skor!! <333

haha en penna från mormor^^ strämmer nog in på mig!

ny mascara och ögonfransböjare

Lista över paketen:

familjen & släktingar

- grön blus
- rosa oversize tröja
- Grå oversize tröja med tryck
- grå kofta
- grå tröja med rosett
- vit och grön randig tunika
- gröna mjukis shorts
- vit t-shirt
- 1 vitt linne
- 1 randigt linne
- en kjol
- en data väska
- en handväska/ skolväska
- en skolväska
- taylor swift Fearless platina edition ( CD + DCD)
- mascara (bilden)
-ögonfransböjare (bilden)
- Lost första säsången
-Längtansrike ( BOK)
- Om jag kunde drömma serie berättelse
-Body butter Jordgubb
- nagellack och vit eyeliner
- penna  (bilden)
- Frida tidningen i 6 månader
- en berlock till mitt berlockarmband
-Svart ängel ( BOK)
-blålång klänning (bilden)
-skor  (bilden)
- 200 kr på MQ
- 300 kr

kommer inte ihåg om det var nått mer :D

Tack alla som var så underbara och ställde upp för mig på min födelsedag!! <3

Kram ME


Malin

Alla har långa naglar utom jag!! ;p (på bild nr två såg det ut som att du har långa naglar) men jag får väl köpa lösnaglar elr nåt, när jag har pengar.. ;)

<3

Adina

Grattis, i eftersott:D

Sådan där penna köpte jag i Grekland till min mamma! (fast med namnet Irene!)

Snygg tårta! Antaligen god också:)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress