Thank You Puberty! - del 1
 
Hahaha har haft sååå kul när jag kollat igenom hela min externa hårddisk med alla mina gamla bilder. Och geez som man har förändrats sedan man var 13. Känner mig inte precis annorlunda (något snyggare dock) men let me show you gyus, först ut tycker jag borde få äran! Sedan kommer det fler delar med mina fina gamla Amigos.
 
 Bilderna är nästan i en kronologisk ordning, men inte riktigt.
 
Vad har jag gjort med mina ögonbryn? ABSOLUT INGET. Herregud.... 12/13
 
aaaaaw 6:an in ma heart och min FULA sneddlugg
 
hahaha typ första gången jag plattade håret, jag vågar gissa på 8:an.
 
Jag hade nått solpuder med 1000 ton glitter i istället för färg tydligen... 13-14...?
Jag tyckte att jag såg såå vuxen ut på den här bilden man bah lilla gumman: NEJ. och ja jag har alv öron låt mig vaah hahaha.
 
 
Åh älskade mina stövlar och min rosa telefon!
Var även sjukt nöjd med denna hahaha hello sparkle
 
Här var jag 13.... tack Gud att den åldern är över... av MÅNGA olika anledningar och ovan är en av dem...
 
Detta var min msn profilbild i flera år *gråter av lol-het*
Thihi liite söt kanske man var ändå (ibland)
 
hahahaha kommer du ihåg våran Idol Tilda hahahahah
 
tjaaa
 
 
  
Ingen aning vilket år har iaf tagit hand om mina bryn lite grand / Jag och Tilda nyårsafton 2008 eller 2009...
 
2009 och med min fina Tessie, hoppas du har det bra i hund himlen
Sommaren 2010, man började försöka se lite normalare ut...
så gick man ut 9:an och var 15 snart 16... frågan är bara: Varför linjer som ögonbryn Elin? Varför?
 
           
                                                                   2013. Forever seventeen.  
 
 
Nybliven 18 åring. Lycka!
 
 
12-18. Hur gick det så fort? Yes snart vuxen.... när man tänker på det sättet låter det mer lockande att vara 15. Faktiskt. Naiv med streck som bryn och inga problem i världen.... Haha okej växa upp är kanske en ganska bra sak.  Som ni märker så har jag och mina ögonbryn haft våra problem men vi börjar bli sams nu.
 
xx
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress