Inköp Under Våren
 
Springstrumpor - påskpresent   Tröja - Zara    Ljus- Påskpresent
 
 
 
Bodymist - påskpresent   Borste - Påskpresent   Brunpuder - H&M   Blus - från märket Audrey
 
Mascara - "Kicks" (köpt i Schweiz)   Bok - Klackenbergs    Klackisar - Rizzo ( märket Clarks)
 
Playsuit - kommer ej ihåg   Bikinitrosor - Nelly.se
 
Cardigan - märket Audrey
 
 
Tröja - Rut & Circle
 
 
 
Åh när jag fick hem denna topp blev jag så ledsen, den är alldeles för tajt även fast jag mätte och grejer. Kan inte andas i den haha! Men tycker den är så fin att jag ska klämma ned mig i den i sommar ändå. Vem behöver andas liksom?
 
 
Cardigan - fick av Amelia (Esprit)   Jeans - fick av Amelia ( G-Star)
 
 
 
 
Detta är inte allt, kom på lite mer saker efter att jag redan fotat men aja. Tycker ändå att jag varit ganska duktig i vår och inte shoppat alltför mycket. Haha eller? Nä, men det blir ofta något litet varje månad. Dock är jag en riktig sucker efter reor och rabatt koder, är faktiskt väldigt duktig på sånt måste jag säga! Just nu är andra delen av bikinin på väg hem till mig haha. Sen ska det inte bli så mycket mer shopping innan sommaren.
 
 
xx
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress