Nu är jag tillbaka!
Aloha gott folk! Nu är jag hemma från alla äventyr från denna sommar. Ska nästan bara vara
hemma här nu! Ville bara säga att det kommer att komma bilder, dock så är jag inte alls sugen
på att lägga upp några. För innan jag har hunnit lägga in dem på datorn frår jag 327489347 sms
om att jag måste skynda mig och "lägg upp den hääääär" och sånt. Så jag skyndar mig allt vad jag
kan. Sitter uppe halva nätterna typ. Sen när de är upplagda ser man dem på andras bloggar och
instagram. Och inte ett enda tack eller få lite credd eller "är det okej om jag använder den här?"
SÅKLART DET ÄR OKEJ! Men det kan vara skönt att någon nån gång kan vara lite artig och fråga.
Jag använder aldrig nån annans bild utan att fråga för den personen har egenrätt.
Om nån jag känner inte vill att jag ska lägga upp bilder på dem här säg till men det vore synd
för har så många fina! Det kommer komma bilder men somsagt  känns lite tråkigt...
 
 
Men söta tjejer!
 
Kraam
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress