Sommaren 2011

Midsommar med Kusse och Sabbi

Kusse Elle och Snogge / Midsommar

Jag Sabbi och Tilda / Midsommar

Tilda Elin Jag / Birgittas 70 års partaj

Elin & Mickan // Birgittas 70års Partaj

Olle & Birgitta dansar på hennes överaskningsfest

Calle // Calles födelsedag

Mormor // Calles födelsedag

Rosso & Fletch // Myskväll nere vid Sandvik

Calle // Myskväll nere vid Sandvik

Kajsa // Singö

Snogge, Kajsa & Zoo // Singö

Jag, Sophie, Kajsa & Frida // Singö

Sophie // Singö

Frida // Singö

Kajsa & Frida // Cabarén

Zoo Kajsa & Cilla // Cabarén

Audrey // Poolparty hos Cilla

Killar från klassen // Poolparty hos Cilla

Erik & Hanna // Kusinernas Student

Emma, Erik & Hanna // Kusinernas student

Hanna // Kusinernas Student

Kajsa & Frida // Sophies middag

Jag Kajsa Sophie // Random

Audrey & Jag // England

Halva min sommar i bilder. Lägger inte upp fler England bilder för gjorde nästan nyss det.
Haha många svartvita bilder men jag äääälskar det!

Kraam
Malin

Fina bilder!! :D Den första på Hanna fick mig att tänka på Blake Lively xD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress