Klassresa Lötgården


Lötgården!

såhär sov vi, på luftmadrasser!

Zoo och min säng, vi delade

läääh stekarN Frida

typ enda bilden på mig ^^ haha så är den inte ens fin... -.- sträck på dig elin!!!

Zoo

Pojkar från klassen

Fiffzi hahahahah bästa smeknamnet ^^

Flickor och Pojkar från klassen

Oscar vandrar runt

Audrey försöker lista ut hur man använder en såndär sak... ;)

"DU" O.o

Jag är ändå ganska vig för att inte vara en gymnast eller så :D haha eller är jag.... ;)

Vi spelade twister i typ 30 sek sen tröttnade kajsa som var snurraren...

Jag frågar *host host tvingar host* max att ge mig sin hatt ;)

hahahahah dör för lill-Saades flin XD

Nästa dag spelade vi volleyboll, Fiffzi trillade och alla asgarvar, se bara på Zoo i svart och mig i
jeans-jacka, haha så kul var det faktiskt inte....

Sattsarn Anton flyger medans Frida och jag ser storöggt på... ;)

När jag ska fånga så passar alla upp bakom mig, hmmm...

Jag, Anton, Frida och Cilla hänger på planen

Söta Angelica

gult..gult..gult..max..gult..gult...

Heeej Calle...

Vackra Filippa posar och allt :D

Filippa och Annie slåss om bollen medans Peter stirrar lite misstroget på dem...

Joel lånade ut sitt braiga objektiv därför får han en egen bild :)

Angelicas hår har typ ett eget liv...?? ;D

Audrey med Zoo's kamera

Söta Calle och Angelica vet inte om att jag smygfotar dem, hehe

sorry hörni men jag kunde liksom inte låte bli... :D

Kajsa som alltid ska vara så galet söt att man vill göra något elakt :D <333

åååh Hallongrott <333

Jocke fick en maskros av Kajsa

Även Anton...

....och Peter

Medans jag fick flera stycken (a)

söta fridfriss <3333

Cilla och Oscar, heheh heeej paparattziN

lite äng häng XD

Cool guys don't look at explotions they just walk away.... hahahah nej men tycker denna blev fin

älsklingen då <3

massa pojkar i klassen

Peter däckade på ena sidan ängen....

....Oscar på andra....

.... och Cilla & Annie i mitten! :D haha seriöst undrar hur många sånna här bilder jag har på folk.
Det roliga är att de inte vet om att jag har tagit dem ;)

Mina små fingrar

lek i eftermiddags solen

avslutar med kajsa igen

haha ganska många och detta är bara ett urval av alla mina 214 bilder. Först var det 675 sen rensade
jag till 214 st. Lite skillat måste jag säga... Kommer sakna er 9D <3

Kram

frida

Haha vilka klockrena bilder :D <3!! Uuuuh 9D in my <3

Audrey

:') gillar din kommentar: gult gult gult max gult gult... och mina bilder :D

Elin

det är ju ändå mina bilder....

Anonym

dom jag har tagit duuuuh! ;)

Elin

jaa men det är ju fortfarande med min kamera så då är det mina bilder...?? alla kan ju knäppa kort och jag blir bara irriterad om man hackar på mina bilder så sluta bara

Adina

Haha, många "folk som vilar" och kyss bilder;P

Haha, den när ni skrattar var rolig^^

Välkommen tillbaka, då!

Audrey

förlåt jag sa bara att jag gillade dem :(

Elin

hehe <33333

Malin

Ååh vad kul det var att titta på bilderna! Som att man nästan var med själv! :P



ska svara på kommentarer idag eller imorgon, tror jag, men först måste jag göra ett engelskaarbete. Skriver en spökhistorianovell x)



Kramkram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress