Pallar inte meeer
Jag har aldrig funderat på att byta blogg men nu börjar jag undra om det är en bra idée.
Jag menar man ser ju inte vad jag skriver för något. Visserligen så lägger jag mest upp bilder men iaf! Vill ju kunna skriva om jag känner för det. Usch vad irriterad jag är på att texten inte syns!
Men har inte tid med det idag, ska jobba!


Ska gå med den här lilla filuren :D


Kram E
Adina

Ajdå... vilket jobbigt problem! Tråkigt om du byter blogg, men går det inte att ändra, så! Ha kvar den här bloggen iallafall då, för det kan ju vara kul att gå in och titta:)

Är det något med koderna som är problemet? Eller något helt annat? För då kan du ju bara ta bort allt, gå in på bloggdesign.nu och ta en ny stilmall och sådant...:) Fast du har ju jobbat mycket med den här designen antar jag, och då är det inte så kul...

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress