Must Haves!!!

är lite osäker på kjolen, måste prova innan jag bestämmer nåt, men det andra är redan mitt ;) så galet snyggt! Detta blir 1245 kr men om jag dissar kjolen blire 100 kr mindre, hmm jag tor jag vill ha den ändå! ^^

Kram E
Cecilia ♥

Sv; Ja, helt underbara! :D Det är såå fint ♥

Ja, jag ska också öva jättemycket i sommar! Ta självporträtt, natur och massa båt/vattenbilder :D ♥♥



Ska bli såå kul!! Jag fyller ju år i sommar och då ska jag önska mig ett nytt objektiv, stativ och ett macrofilter :)

Cecilia ♥

SV; Åh, ja!! Stativ är bra när man ska ta bilder på typ outfits eller på sig själv iallafall :P Min pappa eller någon annan brukar alltid få ta kort då xD ♥



Ja, men sånt kan man köpa själv :D Det finns ju självutlösare annars :)

Fanny Gustafsson (fotoblogg)

sv; För det första, taack ;D<3

Okej, ska försöka svara så lätt som möjligt, kan det vara så att "padding" under /** Post's body text **/ är för mycket, alltså typ padding: 50px; ? annars har jag ingen aning :)

frooj

Oh la la ;)! Nu fattar jag varför du gått från snålis till shopaholic!!! Gud bilka fiina<33!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress