Skolavslutning
Hejsan! det var ett tag sedan... idag var det skolavslutning. Mygaaaad vad sorgligt! Jag dog där ett tag....
tårarna bara ran helt hysteriskt som när Anne-Li höll sitt tal och när Angelica sjöng... mascaran är ju
som sagt heeelt borta eller ligger under ögonen! Till alla i 9D som varit som min andra fmailj i 3 år eller
vissa längre, jag kommer aldrig, aldrig, aldrig att glömma er! Ni är så sjukt underbara, älskar er alla!!
Alla fina studer med er går inte att beskriva!


















alla kom inte med, men jag laddade bara upp några stycken bilder!

Kram
Adina

vad sorgligt! Jag kommer inte klara när jag ska sluta nian, jag kommer ha varit i samma klass med de flesta i tio år då!:(

Malin

Jaa jag säger samma som Adina, jag! Tyckte det var tråkigt/sorgligt att sluta sjuan -- jag ville inte gå bort från skolområdet! :P



Sååå fina bilder! Ni verkar haft väldigt kul där!

kramkramkram

Audrey

:') otroligt fina/roliga minnen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress