Singö Bilderna

Åker i vår nya båt :D

hehe tjaa en ganska liten gräsmatta va?? ;)

häftiga klippor

vårt båthus plus strand :)

på utflykt

läääh!!

haha

Där fick jag med alla :D

lillebror kollar över stupet.... galet högt!!

Där sitter Zoo :)

Där är jag, det är så jävla högt fatta rädd jag var!!

Hänger lite coolt sådär

sjukt fin bild

finn 1 fel....

skiiit högt ^^ haha fina flickor btw :P

tada :)

älskar er! Kommer sakna er i sommar!

Där sitter ju jag XD

hahah ser man oss 3...??

hahah bjuder ^^ haha det var gaaanska kallt i vattnet XD

"Oh Crap Jag är i en båt med Kajsa som inte kna ro....helvete....!!!!" XD

fiiiin

haha



haha tjaaa....

på en ääääng!!!



haha första dagen :P

haha sköt lufgevär :)

haha! dööööör

haha alla bilder kom såklart inte med, de kommer upp lite då och då :P

Kram och Sov gott
Audrey

aw vad fina bilder!

Malin

Åh vad fint det är där! :D Och vad fint väder ni hade! :D

hahaha, erat båthus är jättestort ju! Vårt är lite mindre än halva, och dessutom behövs det målas om :P Det är inte så fint... xD

Kramkram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress