Mi Pais
Hejsan!

Eftersom jag var så skillad att hitta mitt landställe på google maps så ska jag lägga ut mitt kap ;)


Allt inom det röda äger vi, + vatten + 3 öar + lite skog som inte kom med på bilden :P
Jaa det är fett stort! Fin va? ;D

Kram ME
froj

Det är jättestort :D! Och det finns många blåbär där också, som man vet precis var man är när man plockar dom :)<3. Minnen<3

Elle

haha blåbärskogar kan vara smått förvirrande! vadå villse? ;) jag visste var vi var hela tiden!! I skogen ju :D <3

froj

Meh! Det visste jag ju också :D<3! Det är bara det att ingen tror på oss -.-

Malin

Vad stort och fint! :D

Det där är väldigt nära där jag bor! ;)

Kram Malin

Adina

Oj, härligt!!!:D



Och, ja, som Malin sa, det där är ganska nära oss!:D<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress