Jul och Nyår 2009

Tilda :)

haha naaw snuttarna! ^^

de här har mamma gjort

världens finaste lillebror!

haha ^^

hmm... andra lillebror tog denna :P

vet inte vem som tog!? glad är man iaf ^^

finaste!

nyår!

tycker mitt hår blev ganska bra på de här bilderna! :D och jag sova bara med flätor!
( min storasyster älskar denna bild!)

haha titut!

finaste kussen! med finaste tårtan! hemma hos oss i år ( asså förra året var vi hemma hos mig, det var det jag marade)

hade målat naglarna röda så att min gråa outfit fick lite färg! :D

nyårs outfit! mamma köppte klänningen åt mig, fatta vad glad jag blev!
Den har Elin Kling utsätt til årets klänning :D haha wow! ^^
men koftan köpte jag själv!


En riktigtbildbomb var detta!
Alla bilder är blandade, asså inte i årdning, några nyår är före jul.
men men det spelar ju ingen roll! :)

Kram ME


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress